Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Меліхова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Меліхова І.О. Проблема мотиваційної готовності дітей 6-ти років до навчання у школі [Електронний ресурс] / І.О. Меліхова, О.П. Фатник // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_12 Зазначено про необхідність з’ясування сприйняття майбутнім учнем навчальної діяльності для дослідження мотиваційної готовності дитини до навчання у школі. Продемонстровано результати дослідження, проведеного на виборці дітей дошкільного віку та першокласників за вісьмома методиками, результати кореляційного аналізу показників подано в табличній формі. Встановлено важливість врахування емоційного ставлення школяра до процесу засвоєння знань, а також позитивного або негативного оцінювання діяльності учнів з боку педагога. Рекомендовано індивідуальний підхід у визначенні віку, в якому дитині слід починати навчання у школі, з урахуванням її психологічної, інтелектуальної та фізичної готовності.Отмечена необходимость выяснения восприятия будущим учеником учебной деятельности для исследования мотивационной готовности ребёнка к обучению в школе. Продемонстрированы результаты исследования, проведённого на выборке детей дошкольного возраста и первоклассников по восьми методикам, результаты корреляционного анализа показателей представлены в форме таблицы. Установлена важность учёта эмоционального отношения школьника к процессу усвоения знаний, а также позитивного или негативного оценивания деятельности учеников со стороны педагога. Рекомендован индивидуальный подход в определении возраста, в котором ребёнку следует начинать обучение в школе, с учётом его психологической, интеллектуальной и физической готовности.Noted the need to clarify the future pupil's perception of learning activities to study child's motivational readiness for school. Shown the results of a study conducted on a sample of preschoolers and first-graders in eight procedures, the results of correlation analysis of the indicators are presented in tabular form. Established the importance of schooler's emotional attitude to the process of learning, as well as positive or negative evaluation of pupils activities by the teacher. Recommended individual approach in determining the age at which a child should start the school, taking into account its psychological, intellectual, and physical readiness.
| 2. |
Меліхова І. О. Мотивація досягнення успіху та індивідуальний стиль міжособистісної поведінки [Електронний ресурс] / І. О. Меліхова // Наукові студії із соціальної та політичної психології. - 2011. - Вип. 26. - С. 224-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2011_26_27
|
|
|